zondag 19 juli 2015

De laatste loodjes x 5

De laatste loodjes




1. zijn letterlijk zwaar, met een baby van 3,7 kg op 37 weken

2. waren minder waarneembaar de vorige keren (Samber en Kobijn werden geboren in februari), in een ander, frisser seizoen

3. vragen veel uitleg aan wildvreemden:

Neen, ik ben nog niet overtijd.
Ja, het is een grote baby.
Neen, het is geen tweeling.
Ja, het is warm en mijn voeten zwellen op.

Met soms hilarische antwoorden. Topper: "Amai madamke, ge gaat een goeie biefstuk moeten eten voor da ge binnengaat."

4. zijn minder perfectionistisch dan de vorige keren: de kaartjes zijn nog niet klaar, de doopsuikers ook niet, mijn valies staat nog niet klaar. Ik ben er blijkbaar ferm gerust in :-)

5. geven mij deze keer geen zenuwen. De bevalling zie ik gewoon als de laatste horde voor we dat kleinste ventje kunnen leren kennen. Efkes bevallen en dan genieten. Misschien onrealistisch, maar wel fijn om het zo voor ogen te hebben.

Kortom:
REUZEbenieuwd en helemaal ZEN

Aftellen!

1 opmerking: