vrijdag 31 juli 2015

Change of plans...

Gisteren werd Abeltje geboren.


Om 4 uur 's morgens braken mijn vliezen en om 7.32 konden we hem al in onze armen sluiten.
Meteen een onmisbaar deel van ons geheel.
Twee druppels water zijn broers.


Omdat ik wilde dat Samber en Kobijn "hun" baby rustig konden leren kennen, was het plan om na 1 nachtje materniteit terug naar huis te gaan. De derde keer durf je dat, wil je dat.


Maar deze morgen merkten ze dat Abeltje nogal veel aan het kreunen en klagen was, "zingen" noemen ze dat hier. 
Hij werd meteen in een couveuse op neonatologie gelegd en na een bloedname bleek hij een infectie te hebben.
Hij krijgt 2 soorten antibiotica tot de resultaten van de kweekjes binnen zijn. 


We zijn dus nog niet thuis.
Dat dat niet fijn is hoef ik niet uit te leggen.
Gelukkig zijn er 2 kapoenen die hun tandartsmasker geweldig vinden en mij aan het lachen krijgen.



En is er mijn liefste lieve wederhelft die perfect weet wat gezegd en wat gedaan, die mij laat huilen en lachen.

Want dat kleintje nu al moeten missen, dat breekt echt mijn hart.



Word je snel weer beter lieve kleine Abel?

7 opmerkingen:

  1. Oh,wat een dotje! Hopelijk kan je hem vlug terug in je armen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! En hij lijkt inderdaad héél goed op zijn twee broers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh,wat een dotje! Hopelijk kan je hem vlug terug in je armen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met jullie 3e zoontje! Hier wordt geduimd voor veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, ik zag je foto's via IG nu pas... Dikke knuffel voor jou, je gezin en Abel.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een week of twee geleden stuurden wij sokjes naar Abel, ik hoop dat de post ze ondertussen al bezorgd heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen