vrijdag 24 april 2015

Gehaakt babytruitje

Ik kan het niet laten.
Nochtans, jongenskleren genoeg hier in huis.
Maar ik heb een zwak voor babykleren. En dan al zeker gehaakte babykleertjes.
Bovendien, haken met een zwangere buik heeft iets bijzonders...

Mister and misses V crochet haken

Ik zag soortgelijke truitjes bij haar en ook hier deed ik inspiratie op.

Mister and misses V crochet haken

Ik ging op zoek en vond via Pinterest hoe de hals van zo'n truitje in elkaar zit.
Het andere meetwerk deed ik a.d.h.v. de matentabel in het boek 'Brei voor je kids' van de KVLV.

Mister and Misses V crochet haken

Ik gebruikte het garen Universa en haaknaald nr. 3,5.

Mister and Misses V crochet haken

 Ik ben heel tevreden over het resultaat, stay tuned voor een aan-foto in het najaar!

2 opmerkingen:

  1. schattig!!!! nu nog een paar maten groter en ge hebt een kandidaat koper. ik pas nog in de kinderkleren van de H&m dus;)

    BeantwoordenVerwijderen